Παράδοση & αποστολή

Αποστολές εντός Ελλάδος

  1. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν, στην διεύθυνση παραλήπτη που μας έχετε υποδείξει, με υπηρεσία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ courier ή SPEEDEX).
  2. Εάν επιθυμείτε το προϊόν να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από αυτήν που καταχωρήσατε για τα προσωπικά σας στοιχεία, έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε διαφορετική διεύθυνση παραλήπτη στο σύστημα καταχώρησης παραγγελίας.Προσοχή, σε περίπτωση που τα τηλέφωνα επικοινωνίας αλλάζουν, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στα σχόλια,πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  3. Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα και συγκεντρώνονται από το δίκτυό μας, η αποστολή μπορεί να πραγματοποιηθεί με μια καθυστέρηση 1-2 ημερών επιπλέον (κυρίως σε περιόδους εκπτώσεων, τέλος σεζόν ή εορτών).
  4. Παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Σάββατο (εκτός από αργίες). Παραγγελίες που τοποθετούνται στο σύστημα Παρασκευή από τις 9.00 μ.μ. και μετά, θα περάσουν τα στάδιο έγκρισης, προετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα.
  5. Στις σημειώσεις μπορείτε να γράφετε λεπτομέρειες όπως, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΩΔΙΚΟ Ή ΣΕ ΟΛΟΥΣ, επίσης ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΗ (έως 10 ημέρες το πολύ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ακόμα και ερωτήσεις υπό τη μορφή διευκρινίσεων, για τα νούμερα που έχετε επιλέξει.

 

Έξοδα αποστολής και επιστροφής

  1. Τα έξοδα αποστολής είναι 2,00 € για παραγγελίες που δεν ξεπερνούν τα 35,00 € (δηλαδή 4,00 € στο σύνολο, μαζί με την υπηρεσία ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ, αν κι εφόσον αυτή επιλεγεί από τον πελάτη).Ενώ για παραγγελίες με συνολικό κόστος <35 €, τα μεταφορικά είναι δωρεάν(+ 2,00 € η υπηρεσία ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ).
  2. Τα έξοδα επιστροφής ή αλλαγής ( σε νούμερο & κωδικό), βαραίνουν τον πελάτη (εκτός αν διαπιστωθεί λάθος από πλευράς της επιχείρησης) και μπορούν να μειωθούν στο ελάχιστο  (5,00 €) κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στο 2493087412.
  3. Οι επιστροφές από λάθος της επιχείρησης (οι οποίες θα περιλαμβάνουν ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ), παρακαλούμε να γίνονται μόνο με ΕΛΤΑ courier ή SPEEDEX (σε αντίθετη περίπτωση, ΔΕ θα γίνονται δεκτές).

Σημείωση: Για επιπλέον έξοδα αποστολής, που μπορεί να προκύψουν πάντοτε θα υπάρχει έγκαιρη ειδοποίηση και έγκριση/αποδοχή του πελάτη.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Εάν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας, σε εύλογο χρονικό διάστημα, μέσω email ή/και τηλεφώνου για να σας ενημερώσουμε για τους λόγους καθυστέρησης καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα μπορείτε (εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί) να ζητήσετε την αλλαγή της παραγγελίας σε άλλο είδος ή ακόμα και την ακύρωση της παραγγελίας σας και επιστροφή των χρημάτων σας.